onsdag 26 september 2012

Geisha - the one and only!

Detta inlägget är om en av dom goaste hundarna jag träffat! En helt underbar och snäll vovve som har fått mig att gilla hundar lite mer än vad jag gjorde förut :) Geisha heter denna bruna skönhet, har känt henne och hennes lilla dotter i några år nu. Dom har varit här och hälsat på och vi har varit hundvakt och dom bodde tom här i en vecka. Dom hade respekt för våra 3 katter och tillslut kunde både hundar och katter göra vad dom ville här hemma, dock så vågade vovvarna inte se på katterna, hehe. Geisha är lugn och bara finns, när man är ute och går med henne så går hon oftast bredvid en och håller koll på att alla är med! Var det någon man bara ville ha vid sin sida och gosa med så var det denna lilla bruna tjockis ^^ hehe!


Förra veckan var det sista gången jag fick träffa henne, krama henne, pussa henne och prata med henne. Hon var trött men ändå vår lilla Geisha, någon dag senare fick vi veta exakt varför och det tog hårt på oss alla. Igår den 25/9 - 12 fick hon somna in. 

En omtänksam, lugn, go och glad mamma/hund/vän/dotter finns nu bara i våra hjärtan och minnen. Jag hoppas att hon är piggare nu och springer runt på stora ängar och känner sig ung igen! Och jag hoppas hon minns alla fina minnen från alla oss här som älskar henne! Hoppas just nu på att hennes lilla svarta dotter inte tar detta för hårt och att hon snart själv kan få en liten kull och små bebisar att ge all sin kärlek till. Geisha skulle bli en sådan stolt och glad mamma/mormor :) 

Minns Geisha med stor kärlek och som en av dom bästa hundarna ever! Love that little brown dog <3

R.I.P <3


Love you girl! I will never ever forget you! You're the best, don't ever forget it, we all love you! Everyone who has ever met you, love you! You're the sweetest dog I ever met! <3

Sweet Dreams


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar