måndag 10 september 2012

Gash, not another week again..i like weekends

Haft en helt okej helg, min lördag var jätte bra :) var som sagt på Bio och såg Cockpit, den var lite seg i början och inte lika rolig som jag trodde men den var ändå skoj :P hehe, det blev Hunger Games på kvällen fast med 3 pauser för att det skulle orkas...kollade lite Körslaget innan det men vi stängde av när Team Gladys sjöng, ville bara se Örebro egentligen så :) och jag var helt klart nöjd! 

Idag är det en sån där tråkig Måndag igen, man har sina sysslor på morgonen så bara är tråkigt och sen ska man fylla resten av dagen med nånting....vill nog hellre ha ett jobb men så enkelt är ju inte de...idag har jag varit väldigt seg iallafall, inte orkat särksilt mycket men gjort en del ändå..ska om en timme kolla på Top Model och sen mysa ner mig lite i sängen och sova <3

Ha en bra vecka! PEACE

Classic in Litchfield, CT. New England Home.

fint hus va? :) I like it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar