fredag 21 september 2012

Live while we're young

Min fredags morgon började med ett möte på Arbetsförmedlingen, yay va kul! not... Min fredag blev inte direkt som jag tänkt mig för jag behöver inte hjälpa någon i stallet idag men jag tror vi åker upp dit ändå en stund, jag behöver lite hästar omkring mig en stund, får alltid mer glädje och kraft i mig!



Igår så kom One Directions singel ut och musik videon till denna...hmm den var inte precis som jag tänkt mig eftersom att dom sagt att detta album ska vara mera moget men självklart är den bra, helt okej liksom och den fastnar ganska fort så man går runt och små sjunger lite...hehe!


One Direction: The album is going to have a more mature sound.
One Direction: Tonight let's get some.
____________________
literally the most feel-good wholesome sounding song ever written about one night stands thank u 1d thank u jesus thank u based god
ohsonedirection:

sex faces
Det som jag själv älskar mest av låten måste nog vara början, men refrängen fastnar jäkligt snabbt..."Let's go crazy, crazy, crazy til we see the sun......and girl you and I are about to make some memories tonight"


Here is the video. Watch it and enjoy and don't forget that Harry is mine...mohahaha ;)


<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar