lördag 29 september 2012

The vow

Har haft fullt upp så har inte riktigt orkat tagit fram bloggen och skrivit, min dator har varit ganska seg också och jag har inget tålamod men now i'm back! Hade en helt okej fredag, på förmiddagen var jag på studiebesök på brandkåren vilket var hur kul som helst, av någon anledning tycker jag att allt som handlar om brandkåren är riktigt intressant, dock gillade jag inte att titta runt i rökrummet eftersom att det kändes som att man hamnat i en skräckfilm och att dom strax skulle göra en rökdyknings träning så två stycken gick runt i maskerna osv och lät som Dart Vader...creepy! På eftermiddagen vart det massa mys i stallet och på kvällen kom kära moster över med lite fika :) kvällen slutade med lite The Big Bang Theory :)

Min lördag spendera jag med att handla lite mat osv, fixade mat och titta på X-factor program jag missat! Spenderade sedan lite tid med my friend Sandra och vi kollade på filmen The Vow som var väldigt bra! Nu är jag helt slut och avslutar min dag med en film som går på kanal 4: Something Borrowed

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar