fredag 14 september 2012

Merry Christmas everybody...

Har ni tänkt på att hösten är här nu? Och efter hösten kommer vintern väldigt snabbt och helt plötsligt är det julafton och nyår! I hope we have snow this Christmas cause it's kinda boring with a green Christmas, I want it to be white! Hösten är faktiskt ganska fin, speciellt den där veckan då alla träden är så fina och solen är framme :) Som mina bilder i förra inlägget, just det gillar jag med hösten, annars är jag inte något stort fan, det är så kallt och mörkt så länge så jag går mest runt och är lite små deprimerad...Ska till London i vinter kylan också så jag hoppas vi får bra väder de dagarna jag är där så man orkar vara ute, hehe!

Nu ska jag äta och sedan åka till stallet och ikväll blir det bara en massa mys, lite höst mys ^^ hehe




<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar