torsdag 13 december 2012

12-12-12 and 13-12

Igår var det en speciell dag, 12-12-12 såg datumet ut vilket det inte kommer göra på länge, det kändes lite speciellt faktiskt :) hade ingen speciell dag igår dock, helt normal, dock somna jag ganska sent, är ganska pigg på kvällarna nu för tiden...hmm.. Idag är det Lucia så det vart att gå upp lite tidigare för att kolla på det och precis efter Lucia var det Curling, blev alltså en morgon framför tvn. Mamma och jag gick till affären på förmiddagen och det var så kallt så man kände tom att insidan av näsan frös till is...scary...Hämtade ut ett paket som jag längtat efter!! eep!!

Well, here we go! #proactiv #begin #now #skin #care #healthy

Proactic, ska nu börja använda detta och jag verkligen hoppas att detta ska hjälpa! Många har sagt att det är bra så nu är det upp till bevis. Jag står inte ut med min hy längre, det räcker med de prickar jag har, att ha prickar pga finnar osv är inget jag då vill ha. Läste lite på proactivs sida om finnar och jag har The worst kind! Ofc! jag får nu finnar som oftast bildar ärr efter sig....yay va kul det är, vet dock inte om proactiv kan ta bort ärr bildningar men tydligen så kan de det men om ej så hoppas jag iallafall på en bättre hy och inga fler finnar! Jag tog ett start paket då man fick med lite extra grejer, tex en Wen    flaska som är till att styla håret, Wen är som proactiv fast en massa produkter till håret som tydligen ska vara bra ^^ jaja...ikväll börjas det med detta iallafall!

Nu ska jag krypa ihop i soffan och titta lite på Ghost Whisperer :)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar