söndag 2 december 2012

1a advent och december = love


 
 
 
 

 
 
 
 
 

Jag gillar inte vintern men jag måste säga att jag älskar December! Jag älskar julen, jag gillar att se lite snö ute, jag älskar all pynt och mysigheter! Det är så himla fint och mysigt! Igår så började Julkalendern som jag tror kommer vara awesome i år eftersom att det är Greveholm igen, gillade det den första gången så. Idag är det första advent = massa mys!! Det som inte är så mys är att jag inte har några vinter skor, har ej haft några sen mina gick sönder för 2 år sen, förra vintern klara jag mig för det var inte så kallt och de varmaste skorna jag har var rätt hela då men nu är det kallare och dom är lite smått trasiga så jag fryser ihjäl när jag går ut så jag måste nog ta och köpa mig ett par vinter skor och bli ganska fattig denna månad, eftersom att jag oftast inte vill ha det billigaste och jag vill inte bara köpa för att utan jag vill ju helst köpa det jag gillar men jag försöker kompromissa ibland :)

Have a nice first December weekend y'all :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar