lördag 8 december 2012

Just beautiful as always

Har haft en väldigt upp och ner dag, den började inte så bra men blev bättre! Vakna vid 6 av att min katt  gör saker han inte får, sedan drömmer jag konstigt och känner mig allmänt seg på morgonen, vart sedan lite städning, Supersize vs Superskinny och sedan mat :) Gick sedan och spela MahJong och shit va kul det var idag, vi var bara 4 st så alla fick spela hela tiden och det gick fort fram och hihi jag vann båda omgångarna, inte bara därför jag tyckte det va kul, det bara var en bra eftermiddag! <3 Vet ej hur jag ska spendera kvällen men det blir vell någon film och sen sängen ^^

Take Care <3




aaaaww!

fuckyeahbaroquehorses:

showgirlglitz:

iamlilysmommy:

Mahm, what do I do?
Mahm.

Sarah!!! Lily is too cute! Don’t be surprised if I steal her. Don’t worry, she’ll be going to a good home! ;)

I don’t think I’ve ever seen such massive, expressive eyes on a horse before! Absolutely adorable. 

Those eyes, those eyes are so beautiful! They've got so much expression, so much love, so much confusion... I just love it! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar