måndag 17 december 2012

the Elf and Santa

It's been a long and busy day today.... Jag hade en jätte bra plan om hur min dag skulle se ut men den vart lite upp och ner..Gick upp vid 8.00 för att följa med mamma till läkaren, sedan gymma jag en snabbis för att sedan gå hem och äta frukost, spendera sedan lite tid vid datorn för att sen ta fram mina jul saker, när jag väl fått upp min gran som tydligen börjar bli gammal så tittar jag igenom mitt julpynt och hittar inga ljus till granen, får då typ panik och kollar igenom alla andra jul kartonger men hittar inget...antingen är dom borta eller så ligger de någonstans jag ej kan hitta dom.....vart då att ta ytterligare en promenad för att fixa nya ljus, när jag kom hem var det för sent för att fixa granen så började med maten på en gång, åt lite kyckling och ris och tittade på Ghost Whisperer som tydligen börjat om från böran...hm.. sedan lite Julkalendern och tillbaks till gymmet för att gå på ett pass som heter Just Dance, man dansar alltså ^^ haha när jag nu kom hem var jag helt slut så satte mig och kolla på filmen Elf och nu tänkte jag sova...filmen var bra, min dag har vart lite upp och ner men bra så jag säger nu Good night and I'll see ya al tomorrow ;)
I hope you all take care of eachother now before christmas, no one should be alone :) christmas presents aren't that important, well it's fun to at least get one, but think about your friends and family and feel blessed about what you got, remember one thing; the ones who make others smile and happy are the most fortune ones
<3


magicalnaturetour:

She’s very protective of her ducklings by Orbitron via reddit :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar