måndag 3 december 2012

Cold and freezing!

Även fast vår nya lägenhet är varmare så fryser jag, går runt i ett par söta tofflor, men tofflor är inte direkt min grej. Nu är det verkligen vinter, det är minus grader :(  Skönt att vi har lite snö osv så allt är som det ska men jag är inte så förtjust i att ha så mycket kläder på mig, jag tycker jag har mycket kläder på sommaren, nu känner jag mig helt uppstoppad, haha. Inga vinter skor har jag heller så det måste jag skaffa denna vecka, hatar att shoppa när det blir ett måste.

Igår hade jag mys middag med gamla grannar och sedan mys med mina vänner :) Så det tog ett tag att somna inatt eftersom jag nyss hade proppat i mig en massa godsaker. Inte så himla bra att lägga sig strax efter man ätit, de ska helst gå några timmar, hehe.

I lördags så gick jag och Nicklas på en jul marknad som var på mitt favorit ställe här i stan :) det var väldigt kallt men väldigt mysigt ändå. Det var en häst som gick runt med en vagn efter sig så man kunde åka runt om man ville, men det goa med det var att de hade bjällror på och det va så himla mysigt, det var verkligen jul känsla!

It's a new week now, and it's already full with stuff to do! Yay! I think....Well I'm not superwoman but sometimes I think people Think I am...kinda frustrating! But I'm trying and like you can't make everyone happy, haha I have tried to do that and I forgot to take care of meself so I have to be more ego now! I hope you all have an ego too, not to much but you can't always be there for everyone or do whatever they say...You come first! :)

<3
  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar