lördag 22 december 2012

where are you christmas, why can't I find you

Gårdagen var bra, hade det mysigt i stallet och en trevlig morgon samt kväll :) Dagen har vart bra den med, det rullar på hela tiden. Idag har vi handlat mat, bakat, kollat på Grinchen (en av de bästa jul filmerna!) och sen små fixat med jul grejs :) Slog in jul klappar idag, fick otroligt ont på ena sidan av ryggen, väldigt konstigt, men jag känner mig så dålig på att slå in paket så jag anstränger mig nog på nåt konstigt sätt så jag fick ont x) Imorgon blir det full rulle igen, blir mer fix här hemma och sedan katt hemmet en stund och på kvällen får vi lite besök. Just nu sitter jag och kollar på Välkommen till familjen med tex Sarah Jessica Parker, Rachel McAdams...osv. Ska snart lägga mig i sängen, är riktigt trött!

Take care now you all! Don't stress to much before christmas, breath and eat some yummie things infront of the tv and watch a really nice movie! :) Be with the ones you love, be with the family! Don't run around to much and think about presents... Enjoy christmas :) 

 
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar