lördag 7 april 2012

Beastly

Jag känner mig så känslofylld, det går inte ens att beskriva
Har nyss sett filmen Beastly 
Den var hur bra som helst, jag tror tom att den hamnar bland mina favoriter
Så typiskt en Sofie film, dock ingen komedi i denna...
Filmen är som skönheten och odjuret 
Snygg kille som tror han är så himla bra och snygg, helt plötsligt är han ful och han vet inte vad han ska göra och sedan börjar han förstå det och för att allt ska bli normalt så måste han få en tjej att säga "I love you"




Jag tycker själv faktiskt att han är snyggare som "ful"
Han är så himla gullig i filmen när han börjar vara med Lindy (vanessa hudgens)
Filmen är så romantisk, så fin och lite rolig vid vissa tillfällen
Jag fick tårar i ögonen, den är så värd att se!
Jag älskar den!! <3 <3


Trailer 

lovelovelovelovelovelovelovelove
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar