lördag 21 april 2012

Va konstig bloggen såg ut nu när jag skulle börja skriva, kanske något nytt, jag vettetusan!
Whatever...

Har haft lite att göra idag fast ändå inte, kollade tv hela morgonen
sedan var jag o handla och sedan käka osv 
Aida kom hit och vi börja studera min sida på pottermore, hon ville vara med när jag kom in i ett elevhem osv
Vart jag hamna är lite chokande men ändå inte helt främmande
Dock är jag inte så förtjust i elevhemmets uppehålls rum, det passar inte mig överhuvudtaget! Helt fel
Elevhemmet är okej, jag gillar alla men det var så grått och trist, såg läskigt ut
Jag vill ha det mer mysigt som jag tex haft i Gryffindor som jag brukar hamna i ^^ 
haha...kan ni gissa vart jag hamnat??

**************************
Now, time for a movie!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar