lördag 28 april 2012

The lucky one

Va nyss och såg The lucky one på bio :)



Handlar om Logan som är marinsoldat och är med i ett krig, han hittar en bild som verkar ge honom tur för han överlever och kommer hem. Han är lite krigsskadad kan man säga, han blir rädd av att höra en massa pang pang på tv spelet hans systers söner spelar så han kollar upp vart den där bilden han har är tagen någonstans och ger sig av tillsammans med sin hund dit.
När han kommer fram så hamnar han på landet vid ett stort fint hus med en hund kennel.
Han träffar tjejen på bilden men lyckas ej berätta varför han kommit så han råkar få jobb där....Sedan fortsätter historien och den är grymt bra!!
Jag fick tårar i ögonen, jag blev irriterad, jag vart nervös och jag vart allmänt mer förtjust i Zac Efron som spelar Logan :) haha, kan man inte annat än bli förtjust i Zac Efron i varje film han är med i??
Han spelar alltid en perfekt kille xD

Haha men det var en perfekt drama film med både spänning och massa kärlek!
Man kan inte bli besviken på filmen, I loved it!
Även fast jag gillar det mesta jag ser så älskade jag denna så då måste den vara ganska bra va? ^^ 

Här är trailern, den kanske får er att bli mer intresserad av att se den :)



I love Nicholas Sparks <3

_____________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar