söndag 8 april 2012

Car driving

Har haft en mysig söndag faktiskt, det värsta är nog att det är måndag imorgon = sista lov dagen.
Men idag har jag tagit det lugnt...kan man säga
Kollade på tv på morgonen, tex Pretty Little Liars!!
Gick på promenad med Aida efteråt och satt och pratade lite vid våra gungor, hehe
Sedan hem och käka och sen ut och åka med mamma, skojsigt! Vi åkte förbi stallet och hälsa på där jag red...
Dom har fler hästar, dock tomt utan Suprise som jag red, men hälsade på alla nya kanin ungar..fastnade vid en liten guldig söt sak som jag tror är barn till min förra favorit som fanns kvar, Happy Face!!
Men ja det var hur mysigt som helst iallafall...

Nu på kvällen har jag kollat tv, ätit, kollat tv....
Ganska halv tråkig kväll så jag ska nog gå och lägga mig nu och sova in sista lov dagen 

Imorgon ska jag bjuda på nåt...fint, hihih
Haarrrreeeehhhh!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar