tisdag 17 april 2012

I don't feel positive!

Känner mig ganska negativ, speciellt om det jag skriver här på bloggen x)
Vet inte vad som händer med min hals nu...Grejen är att i fredags så börja det klia lite i halsen mot kvällen, då tog jag det som att jag "skrikit" lite för mycket under dagen typ för jag kände av det lite lördag kväll också, sen i söndags och igår var det inge mer med det men idag så har det typ bränt lite i halsen osv...får se om det blir värre eller bättre till imorgon
Det känns att man är tillbaka i skolan nu igen, bara en massa jobbiga saker man ska göra, är orolig varje dag om vad som ska hända, tex: imorgon vet jag inte hur dagen blir så nu känns det lite stressande
Skolan = stress

Ska ta och titta på 2 Big Brother avsnitt nu, ligger efter lite tyvärr så nej jag såg ej Marcelos och Annicas förlovnings grej, men strax får jag det! wihooo :) 
Vet inte om jag ska äta mat till BB eller efter, ska prata med mamma, höhö

pew pew pew! PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar