onsdag 4 april 2012

I bet we could light up the sky

Haft en bra dag än så länge :)
Den började lite segt men vid 12 så kom Aida hit och vi tog en runda runt skogen (ca 3 km)
Jogga och gick lite :) man måste iallafall försöka ha bra kondition, hehe
Sedan åkte jag och mamma till doktorn där jag skulle få ett friskhets intyg...det gick mycket bra, hade en jätte bra doktor så ska jag dit igen tar jag gärna samma, hehe. Hon frågade lite frågor och sedan kolla hon hjärta, lungor och blodtryck, det var jätte bra för nu har jag lite svar på varför vissa saker är som de är ^^ hehe
Efteråt gick vi till ett museum, mamma ville se en utställning...den var faktiskt ganska intressant :)
Efteråt fikade vi och satt och små prata lite, inte så ofta vi gör sånt här så det var väldigt mysigt. 
Nu är vi hemma, mamma vilar och jag ska in i duschen och sedan börja med maten....ska fixa nåt riktigt gott (hoppas jag) och så ska vi kolla på Twilight - Breaking dawn, mamma har inte sätt den och nu har hon fixat filmen så då blir det mat + film....mys mys! 
_________________________________________



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar