måndag 2 april 2012

Busy days but still not

Har gjort mycket men ändå ingenting de här dagarna..
I lördags så fick jag Justin Bieber parfymen av mr bf :) thank you sooo much!

Igår så vart det mest chill, blev bjuden på kina mat = mums mums mums!
1 april va det också men detta är inget skämt, det är 1 år sen han kom hit med ca 10 rosor osv osv...så 1 april blev vår dag liksom..

Idag har det vart fyllt ös, mr bf stannade en dag till :) 
men dagarna/dagen har börjat tidigt, vaknat vid 7 på morgonen..
Idag var vi utanför dörren kl. 10 på vårt första äventyr...fick köra lite bil..woho! 
sen iväg med mamma till stallet :) sedan hem igen för att bestämma mat, han ville självklart ha pizza så då for vi iväg och fixa pizza och sen hem och käka...sedan vill han ha en lite körlektion med mig innan vi hämta mamma igen och åkte hem...när vi väl kom hem så ville han iväg igen....iallafall så var det ett jäkla spring fram och tillbaka till bilen x) haha
trist som vanligt att han måste åka hem
distans förhållande är inget jag förslår om man inte vet att man klarar det och att man hittat en bra person
i början funkar distans ganska bra, men efter ett tag bli det slitsamt...men det går an ;)

är grymt trött nu och jag känner mig allmänt lost
får se hur resten av veckan blir...fortsätter jag såhär kommer jag nog inte vara världens socialaste men ska försöka så gott jag kan...

dock måste jag hinna med att plugga, jag måste plugga...hur hemskt det än låter
ska hinna med att träffa folk också + vila

Wish me luck!  

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar