torsdag 26 april 2012

Louis Tomlinson


Man kan säga att det lite är hans fel att jag köpte hängslen igen
Jag har alltid gillat hängslen men alltid vart osäker på att köpa de igen
För ett tag sen så köpte jag ju två par och det är så gudomligt skönt ibland
Iallafall när man har byxor som ibland hasar ner och så får man gå runt och rycka upp det
Det slipper man med hängslen + att hängslen är inte så fult, det kan va riktigt snyggt
Louis bär upp dom väldigt bra + att han ser bra ut i randigt
Har själv alltid eller för en lång tid velat skaffa röda byxor, har dock ej fått tag i några
Men när jag fått det så kommer jag verkligen se ut som Loius :)
Haha, idag körde jag lite på Louis stilen


Haha lovely pictures xD
It looks so much better in reality!

Now time for some tv!! woho
Ice Age 3

____________________________________


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar