söndag 22 april 2012

Pottermore

Svaret på vilket elevhem jag hamna i är: Slytherin

Det är helt okej som sagt men jag är inte så förtjust i ormar och sen att uppehålls rummet ligger under sjön är jätte läskigt, sen är det stora fönster som man ser ut i sjön med :S creepy!
Sen allt det gråa och mörka och sen massa grönt, det är lite läskigt för min del, jag gillar mer mysiga färger ^^ 
hahaha!  känns lite mer som ett fängelse x)



Ser ni hur det ser ut??
Haha jag tycker det känns läskigt x) Massa skallar över brasan och sen vatten utanför fönstrena osv ^^
Vad skulle ni välja om ni fick välja efter uppehålls rummen??
Slytherins ser ni där uppe och här kommer resten 

Hufflepuff

Ravenclaw

Gryffindor

_______________________

Sorry men jag håller mig till Gryffindor jag :)
Men hellre Slytherins än Ravenclaws, tror jag
Ravenclaws känns lite för rent och fint för mig, hahah


Bli medlem och se vart du hamnar ;) 

PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar