onsdag 25 april 2012

Crazy day

Hade mest sång idag i skolan sedan lite teater och sen såg jag och Aida en liten film typ på fritidskunskapen
Väl hemma så fixade jag lite viktiga saker och sedan åkte jag upp på stan lite tidigare än vad jag behövde för jag tänkte kolla runt lite men även fast jag hitta saker jag gilla så gick det ej att köpa, vet inte vad som hänt med mig ^^
Gick sen till tandläkaren, riktigt trevligt folk där :) Goda nyheten därifrån är att jag ej behöver använda natt skena mer men då pga att han fatta det riktiga felet så nu vet jag inte hur det blir men som vanligt,  det är bara en massa kaos!

Ska strax duscha tänkte jag och sen kolla på Glee och BB avsnittet från igår :)

PEACE 


Måste ta och kolla på alla Harry Potter filmer snart!
Saknar dom lite <3

____________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar