onsdag 11 april 2012

Just move on up

Hinner knappt blogga de här dagarna, det är långa dagar på teatern och jag är jätte trött när jag kommer hem.
Idag så vart det mat lagning och film mys med mamma när jag kom hem och nu ska jag bara sitta här och glo lite innan jag går till sängs :)

Vårkonserten 2012
Nu har man sätt näst in på alla nummer och det verkar ganska bra :)
Imorgon ska vi köra igenom allting utan pauser osv så då får man en mer hel het
Jag som är förvirringen själv känner mig lite stressad, nervös och förvirrad men det ska nog gå bra...he   he

Hoppas alla får en trevlig kväll och en bra torsdag!
Sov gott alla fina som går in här och läser!

PEACE

en liten bild på scenen (ej min bild)

1 kommentar:

  1. Önskar du kunde skriva lite av inläggen på engelska, du behöver träna och de som läser fattar engelska!! Kramis

    SvaraRadera