onsdag 23 januari 2013

How you doin'?

Vet inte vad som händer med mig men jag fixar och donar hela mornarna, diskar, fixar med tvätt...det jag skulle vilja göra nu är att damsuga eller något men det går inte... Har också börjat känna en längtan till att kolla på V.Ä.N.N.E.R ^^ ärligt talat så är nog det den bästa serien ever! Äter lunch väldigt tidigt nu också eftersom man vaknar så himla tidigt, så det blir lunch + film runt 12 :) har kollat på 2 helt otroligt bra filmer så jag hoppas jag hittar en lika bra idag ^^ I söndags kväll tror jag vi kollade på en annan bra film så jag har fått sätt 3 otroligt bra filmer, blir så glad när jag gör det ^^ haha

Dessa filmer har jag sätt: 
  

<3

Har börjat med en liten specialare till lunch nu också, min alldeles egna "sallad" som består av 1 kokt ägg och en halv avokado :) Jag tycker avokado smakar lite som gräs eller något men det är inte helt otäckt men det är väldigt nyttigt och har en bra fettma i sig så jag känner att jag behöver äta det lite mer, men att då blanda det med ett kokt ägg och salt i så vart det mycket godare :) Sedan god mat och en perfekt film, jag måste säga att jag mår riktigt bra vid lunch tid ^^ hehe. Ni som gillar typiska tjej filmer, tonårsfilmer, romantiska komedier bör titta på de där 3 :) Jag kan verkligen rekommendera dom!

my lunch this monday...yum yum!

<3


3 kommentarer: