onsdag 23 januari 2013

I'm in love...

Har blivit stört förtjust i en viss stil av skor, Oxford skor. Dom är så söta och fina, väldigt enkla vilket jag vill ha och behöver men vill nästan ha alla! haha. Att vinna lite pengar skulle sitta bra nu faktiskt ^^

This is Agata Oxford :)                            Nita Velvet Oxford - black :)
       
Jeffrey campbell ernie Oxford :)                Didi Stud Oxford :)
       

Jag är mest kär i Didi Stud just nu, annars Jeffrey och sedan dom på översta hyllan ^^ eeep! Dessa skor finns på min favorit butik Nasty Gal  :) Jag älskar kläderna och skorna där! Dock är oftast skorna väldigt dyra men man får mest kolla på Sale sidan, sedan får man beräkna 100 kr i frakt eftersom det ej är från Sverige. Ni kanske förstår varför jag vill ha Didi skorna nu om ni tittar ner här... woop woop! Aaah! 

Dessa är nu på Sale för: 
Agata: 692.90 kr (989.86)
Nita: 511.43 kr (1,002.86) 
Jeffrey: 560.92 kr (1,121.84) 
Didi: 405.84 kr (1,352.81) Final Sale

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar