tisdag 15 januari 2013

I'm a bit scared...and broke.

Var hos tandläkaren idag och tog bort mina "extra tänder" som satt på mina bakre under tänder. Det kändes väldigt skumt när dom tog bort dem. Nu är tandköttet svullet och tänderna ser vell ut som så dom skulle göra om man ej borstat dom på ett halvår. Jag är ledsen att jag skriver detta men jag kände att jag behövde det.  Jag är ganska trött på att ha ont i käkarna och nu är jag väldigt nervös. Jag vill inte ha ont mer men kommer antagligen ha det. Är dock ganska trött på tandläkar besök nu och eftersom det kostar nu så känns det ändå rätt onödigt. Det känns som att det enda som kan få käkarna att bli bra är nån sorts operation eller vad dom pratar om eller bara låta tiden gå. Sån där operation är ändå bara 50% chans att bli bra, att bli bra med tiden lär dock ta några år så... Jag får stå ut med det här helt enkelt. Min kropp ser bra ut från utsidan men om folk visste hur min kropp känns ibland så skulle nog en del vilja sälja den. Ibland är min kropp eller vissa delar ganska billiga. Speciellt käken för det är 98% säkert att jag har ont i den varje dag. Det är en konstig känsla, det gör ont på ett konstigt sätt, det gör mest ont på ett störande sett. Får liksom ont i hela käken, helheten, ibland kan det dras mot tänderna och ibland huvudet, oftast vill jag bara sitt och hålla tyst, varken prata eller äta för jag orkar inte använda käken.... hehe

Well, that was that, I just needed to say a few things....Bye bye <3

_____________________________________________

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar