lördag 19 januari 2013

In another city!

Kom fram torsdag eftermiddag, blåsigt och snöigt ute men helt okej annars. Vart inte mer än att gå hem, handla, fixa mat och sedan sova. Natten till fredagen vart vell sådär, jag tror jag vaknade vid 4 på morgonen av att jag hade ont på ena sidan av käken men det gick snabbt upp mot ögat och huvudet, en stund senare gjorde det ont på andra sidan också, rent utsagt hemsk känsla. Mannen gick upp vid halv 6 och då bröjade hela mitt huvud dunka och som tur är hade han nån sorts tablett här hemma jag kunde ta, men kunde dock inte somna om efter det. Någon timme senare mådde jag bra igen och låg och kollade på en film, tidigt som tusan, hehe. Vid 9 tänkte jag gå och ta en dusch men då helt plötsligt ville inte värmen funka som den skulle så det vart en kort dusch i ljummet vatten, jag frös lite innan så jag tänkte att en dusch skulle värma upp mig men jag frös ännu mer efter den där duschen....S ingen bra start på morgonen för mig. Resten av dagen spendera vi med att åka omkring, slutade med att vi iallafall kom hem med en soptunna till badrummet :) sedan vart det käk och lite tv innan vi slockna. 

Vet inte vad det är med mornar och mig men denna morgon börja inte så bättre den....suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar