tisdag 29 januari 2013

The weekend to remember...

I lördags va det en riktigt berg och dalbana med allt. Vi tog det rätt så lugnt på morgonen och vid 1 åkte vi iväg för att kolla på soffor, halvvägs dit såg jag en skylt om att Awa och J.E.M från X Factor ska komma och sånt vill jag helst inte missa, dock skulle dom komma kl. 2 - 3. När vi nu tittade på soffor så hitta vi ju en så allt tog lite extra tid men vi var ute på vägen 10 i 1, redan då kände jag att vi hinner inte. Väl framme hitta vi ingen parkering och när vi väl kom in så sjöng Awa en låt och sedan var det dags för signering så :/ men men...fick höra en låt iallafall. And....när hon nu stod där och sjöng så kom en av hans kompisar, kanske inte bästa stunden, jag vände mig snabbt och sa hej för jag va så inne i låten men det var svårt att konsentrera sig så det var lite konstigt.....Efter det gick vi till Ikea och allt kändes bara så konstigt och aa jag vart lite känslosam...typical me! Sedan pkte vi hemåt och in på Filmkväll och köpte lite filmer eftersom det var 50% på allt, nästa stopp vart hos pizzerian (not good) men så blev det :) Väl hemma var klockan runt 5-6 så vi satte oss i sängen/soffan och åt och kolla på en av mina favorit filmer The Holiday :) så det vart ett bra slut iallafall!

I have to say that my roller coaster of feelings wasn't better on Sunday.... :/ I don't know, it's just hard. I have a hard time to accept a few things and just be myself because myself isn't good enough sometimes....I like being me and alone but to not feel welcome or left out is not fun...So I don't understand what's wrong.....Hard to accept yourself when what you belive in is so strong, stronger than you want it to be, and people don't accept that or understand... I'm probably just a quiet, weird girl...

<3

 Watching one of my fave movies &#8216;the holiday&#8217; and having a cozy time :) #heart #Movie #TheHoliday #love #cozytime

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar