lördag 12 januari 2013

Perks of being a wallflower

Igår titta jag och Aida på den nya filmen Perks of being a wallflower med Emma Watson och Logan Lerman :) Har längtat så att få se den och tyvärr kom den inte på bio, men men.... Nu har jag äntligen sett den och den var faktiskt bra, lite konstigare än vad jag tänkt mig men annars var den helt okej :) 






















Logan Lerman spelar en kille som heter Charlie som har gått igenom lite svårigheter, när han börjar skolan blir han helt ensam, han syster går på skolan men henne träffar han inte så ofta. På en fotbolls match så träffar han på en kille och får sedan två fina vänner och får då vara med i deras lilla gäng och han börjar då må lite bättre. Självklart så är aldrig en film bra genom allt så det går upp och ner med hans liv mot slutet men det gör nästan att man vill bli Charlies vän ännu mer och bara få krama om honom!
 


































Den är helt klart värd att se, jag vill se den igen och jag vill ha filmen i min bokhylla snarast (film nörd som jag är) och jag måste bara säga att Charlie är så himla söt! haha även fast han har sina problem så är han ju hur gullig som helst i filmen, jag vet inte hur många gånger jag sa "va söt han är" när vi satt och kolla på filmen ^^ 



<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar