tisdag 1 januari 2013

New Years Ewe

Happy New Year everyone!

Min dag igår var rätt bra faktiskt :) kl. 13.00 skulle vi vara hos min moster och äta lite god smörgås tårta och ha det mysigt med familj, en härlig tradition tycker jag men man blir ju så mätt så man nästan rullar hem...mamma och jag gick så vi fick en härlig promenad fast hem så regnade det så vi var väldigt blöta när vi kom hem! Väl hemma vart det lite vila innan vi gick till nästa station...kl. 18.00 skulle vi vara hos vår gamla granne och äta ^^ där blir vi alltid bjudna på hennes goda vitlöks bröd med räkor (är ej så förtjust i räkor men bröden är goda!) satt där och käka och titta på en massa cirkus på tvn och sedan grevinnan och betjänten såklart! :) Vi kom hem runt halv 10 och då ville man bara gå och lägga sig, jag var så himla trött! Men vi fixade det, vi var uppe till kl. 24.00... så vi skålade in det nya året och titta på fyrverkerier, vilket var fint för vi såg riktigt fina saker men det var också läskigt för folk är helt galna här där jag bor, dom skjuter överallt! Jag gillar att se fyrverkerier på avstånd för då gör dom sig bäst och det smäller inte så mycket (jag är ganska rädd för fyrverkerier och speciellt när det smäller över huvudet) men det var bara vissa som smällde över huvudet på en... men det var ända ganska galet men det gick, vid halv 1 så låg jag i sängen och somna och sov riktigt gott!

Hope you all had an amazing new year and going to have a great 2013 :) I'm kinda scared of new years, not only for the fireworks...it's just that time goes by so fast, life goes by so quickly, it kind of scares me a bit, but I hope I can enjoy the new year and I hope my life will make the right turns, I wish the same for you! Take care <3

Looking weird on New years ewe :) #HappyNewYear #NewYear#2012 #2013 #blonde #clothes
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar