söndag 20 januari 2013

Saturday night live! woop woop

Igår var dagen ganska rörig på morgonen, visste inte vart jag skulle ta vägen, mitt humör gick som en berg och dalbana först men det ordnade sig mot eftermiddagen.
Igår eftermiddag/kväll gick jag och Nicklas på bio och såg The Hobbit eftersom han så gärna ville så ställde jag upp och var snäll. Plus så känner jag att det är dags att ta och se dom där Sagan om ringer filmerna så jag kan ju like gärna börja från början, vilket då är Hobbit filmerna ^^
Jag tyckte The Hobbit filmen var bra, hel heten av filmen var väldigt fin och spännande i små stunder men jag är inte riktigt ett fan av läskiga figurer som vill döda osv... Haha jag blir så nervös och så vill jag inte kolla...Men vi tog varsin Hobbit meny och ena gubben var Bilbo så den tog jag så fick han Gandalf ^^

Idag har vi införskaffat oss ett Wii så det har nyss spelats lite Mario Kart, vem vet det kanske blir lite Just Dance ikväll om det funkar ^^ haha

<3
Saw the Hobbit yesterday and I got Bilbo on my cup :D and Gandalf ofc! xx #TheHobbit #BilboBaggins #Gandalf #cinema

1 kommentar: