torsdag 26 maj 2011

Äntligen hemma och ta de lugnt!

Va så himla trött när jag vakna imorse, blöh! Dagen var rätt lugn ändå, lite stressad inombords dock, på s-blocket fick vi se film "Stolthet och fördom" (med Keira Knightley, vene hur hennes namn stavas men ni fattar) den var bra men dom pratar så konstigt i sånna där filmer, pratar i gåtor och poesi eller nåt x). Kom hem och var snabb in i duschen, sen vänta lite på maten...medans jag åt locka Moster Milla mitt hår, Tackar, blev fint <3
Vet inte vad det är med mig och att åka till svänghjulet idag, kom en kvarts försent imorse och nu på kvällen x) lyckat! Mamma har fixat cyklarna så gott hon kan så kunde cykla nu på eftermiddan :)
Slänger in lite kort från föreställningen, man ser ju lite sådär halv konstig ut när man rör sig och folk tar kort..men men så e de ^^ Klickar ni på bilderna så blir dom större, om ni inte visste :)

Våran lilla grupp när vi kör New girl in town - Hairspray


 En dans vi alla körde.. Can't be tamed - Miley Cyrus

 Vårat special nummer..Bad Romance - Lady gaga
Dock lite finare eller normalare utstyrsel :P


Ska ta mig ett glas cola och äta lite chips MUMS, ska byta till några mjukis kläder med, hihi. Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar