söndag 8 maj 2011

suck

Sov grymt dåligt inatt, usch. Vakna av en mardrömm och jag hoppades att klockan hade blicit tillräckligt mycke för att gå upp men nej klockan var bara 3-4 nånting :( Har haft mardrömmar rätt mycke nu, de är så grymt jobbigt + att jag då låg där vaken o näsan va helt täppt o mardrömmen försvann inte ur huvet, man blir ju lite halft desperat. Somnade till slut, tack o lov!
Drömmde om att jag va ensam i ett hus i skogen, sen kom nån jäkla psyk gubbe emot huset och in och jag försökte ringa min mamma men de typ gick inte, då kom gubben in i samma rum som jag...då vakna jag!

Ska äta frukost nu o fixa lite, duscha o sen kommer nog Sandra hit, Vi ska iväg på nån musik grejs senare. Hoppas jag kan hitta nåt sätt att se Hellcats och Gossip Girl, lär nog missa de :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar