tisdag 3 maj 2011

OMG love love

Måste bara säga att jag gilla Röst o Rörelse lektionen idag, fun fun ^^ 
Men men nu ska jag komma till saken..haha hitta en cool sak på Tumblr.. Jag som sagt är ju ett Justin Bieber fan så aa, kanske är jag och 2 till som gillar detta vad jag vet men er andra bryr jag mig inte om ;)

the awkward moment when someone says justin bieber sucks when he's done collaborations with sean kingston, usher, chris brown and ludacris, plays guitar, piano, drums and has an amazing voice, has 9 million followers on twitter, 26 million likes on facebook, is currently on a world tour, sold out madison square garden in 22 minutes, has released a book, has a movie, has released like 5 albums, has won 26 awards and has been nominated for over 30, all from being discovered on YOUTUBE and he's still 17. haters fail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar