lördag 14 maj 2011

Oh gad...

Jag har inte kunnat gjort ett blogg inlägg dom senaste dagarna, de va nåt fel. Men iallafall..now I´m back!
Känns lite dumt att skriva om dom senaste dagarna men kan ta en liten snabbis genom torsdagen och fredagen :P
Torsdag: Nationella gick vell okej, Hör gick inte så bra men Läs gick bättre :) På matrasten i skolan såg vi en älg inne i dungen, tydligen hade den gått runt helt förvirrad hela dagen. På tvn va de nån gubbe som ville skjuta älgen...Jesus Christ vad jag blev arg! ska inte skriva vad jag sa men jag hatar folk som vill skjuta djur som inte gjort nåt, Älgen var bara lite förvirrad, den kom vell ut nånstans och sen fortsatte den att gå omkring för att komma tillbaka eller nåt men de e ju folk överallt..asså aa stackars lilla älgen :(  På kvällen kolla jag på Big Brother och hur de gick för Eric Saade, asså vilka muppar han tävla emot..ujujuj, Han kom med i finalen iallafall..Jag är sååå glad! Hahah :)
Fredag: den 13...wow :P hahaha. Väldigt kort dag i skolan..kör och matte :P Mammas faster kom under för/eftermiddan o hälsa på, vid 6 tiden gick jag till Sandra, vi satt o prata sen åkte vi med hennes mamma o styvpappa till Coop och till en kiosk o åt mjukglass, mums..Tack :) Sen spela vi nåt spel...gud minns ej namnet :P haha men jag va lilla Koopa Troopa som vanligt, Sandra va Yoshi för de mesta ^^ Fun Fun! Gick hem o där satt moster så vi prata lite sen vart de Big Brother o sova :)

"Kort" sammanfattning av dessa dagar :P Nu ska jag åka till stan en snabbis, Have a great day 'cause I will ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar