onsdag 25 maj 2011

Long day

Började min dag halv 6 i morse, jippie! Börja gå till tandläkaren vid halv 7 - 20 i 7...Jag har tydligen överrörliga leder och muskel värk (musklerna i munnen/käken) oså sa han en massa annat. Fick sån där lera i munnen igen, inte blå denna gång utan lila..va vell fint x) Dom stoppar alltid lera i mun när dom ska fixa nåt (tandställning, bettskena...osv) Ska få nån plast grej som jag ska ha på nätterna sen ser dom på den hur mycket jag bitit ihop oså under natten. Aja sen gick jag till skolan, hade musik...var vell bra, hehe. På engelskan fick vi se film Spökhuset (haunted mansion) med Eddie Murphy.
På idrotten skulle hälften paddla först till ett ställe, dom andra gick. Vi som paddla då fick ju i slutet testa att ta oss upp för nån fors grej, grymt svårt. Sen gick vi upp på land och bytte med dom som gick så då va de deras tur att testa på de där o sen paddla tillbaka. På land fick man va i lag o testa olika saker tex: sätta upp ett tält. Jag hamna med 3 roliga killar så jag hade det väldigt kul.. Karl, Adrian och Freddie...allt gick bra förutom när vi skulle fixa ihop sånt där kök som man har ute när man tältar oså...det tog vi sönder i några delar, smidigt! 
Den här dagen har vart riktigt knepig...Känns onödigt att skriva om ALLT som hänt...detta va lite info. Nu ska jag ringa en sjukling och sen mamma om hon inte hinner hem före, Hade <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar