tisdag 17 maj 2011

blöööh vilken dag de varit

Snacka om jobbig dag..Den har vart grymt trög och tråkig. Började med nationella matte B, gick vell sådär, satt iallafall i 2,5 timme x) Rekord för mig I guess! Sen lååång lunch oså dans efter de, var ju inte sådär jätte pepp. Prata först om vad vi hade till redovisnings kvällen och sen vilka som skulle sjunga solo eller duett. Me and my friends borde görat men iallafall jag känner mig inte redo, jag vill men liksom det är om 1 vecka och jag känner mig inte trygg i nån låt så jag kan sjunga, om ni förstår. Sen var de bara o dra sig tillbaka till skolan för nationella engelska B muntliga....Oh gash, gick vell rätt okej, tror inte jag får ig iallafall, hehe. Det som gör dagen ännu tråkigare är att det är mulet + regn :( Hela jag känner mig helt seg o tråkig...så allt är bara BLÖÖH!
Hope you have a better day, Peace yall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar