torsdag 19 maj 2011

This is not my week

Är så himla trött nu!!
Sov inge bra inatt heller...Har knappt ätit eller sovit denna vecka, det är nog för att jag är så stressad och orolig :/ men vad ska man gö åt de? Klockan va 8 och jag gick ut till cykeln, självklart va de ingen luft i bakdäcket..Yay...tog min tunga väska och börja gå, Sandra kom efter en bit så jag fick sitta på hennes pakethållare. Röst och Rörelse var jätte kul idag, cirkus lektion kan man säga..vissa jonglera osv, jag valde att använda en pinne och tallrik.  (ingen aning om vad de heter)

 Det va skit kul, skulle gärna vilja ha sånna ^^ Dock kom vår lärare med lite tråkiga nyheter, han ska tydligen sluta...så aa ingen mer Röst och Rörelse och  ingen mer Jonny :/ han va en bra lärare! Fixa graddänger och sjöng efter de...kunde knappt äta i matsalen ofc, så himla nervös inför provet och aa det gick ju inte så himla bra, suck! En fråga kunde jag jätte bra men resten va jobbiga, tror ej på ett G tyvärr :/  Efter de då så fick jag Gå till stan, varmt och blåsigt...fy f*n va trött jag blev...Blöh! Nu är jag hemma iallafall...ska vila och ta de lugnt, orkar inte plugga eller nåt just nu


Vet inte om ni kommenterar eller inte, ni kanske har blivit snåla på de, hehe. Men annars så e det nåt krångel med kommentars grejset, det stod nånting om de men jag förstår ju inte så mycket av detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar