söndag 8 maj 2011

Musik Direkt

Vädret nu på kvällen blev riktigt mysigt ^^
Har nyss kommit hem från Musik Direkt, fin final! Alla band va jätte bra :D Dock va de ett band som growla, lite metalcore (eller va de heter) det är inte riktigt min smak men sen va de några som rappa vilket va mer min smak men jag kände mig lite ensam om att tycka de, satt o digga lite ensam ^^ Det va 3 killar mellan 8-10 år som spela rock, grymt söta o grymt duktiga, blir nog awesome när dom blir äldre! Mina favoriter var Future Citizens, dom vann dock inte. Vi och Hon (vann nå radio grej) och Filips Fjärilar vann Musik Direkt och åker vidare till Eskilstuna o tävlar där eller nåt x) Vill också säga att jag är stolt estetare som går på Risbergska skolan, ni är sååå grymma! <3
Mamma spela in Hellcats och Gossip Girl åt mig, hoppas de funka, ska se de imorrn efter skolan isåfall :D Om 1 timme blir det Big Brother, undra vem som åker ut ikväll...spännande!
Ha en go kväll och en bra vecka, de ska jag försöka ha iallafall, Peace (Y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar