tisdag 10 maj 2011

Inlägg nummer 100, wow, haha

Fint väder idag igen!! Yaay! Riktigt bra dag i skolan också gick hem o satte mig ute i solen o läste lite tills mamma kom :) Mysmys dag, snart blir det att kolla på Desperate Housewives och efter de Big Brother och kanske Skenet Bedrar efter BB, om jag orkar så att säga ^^ Förkylningen är vell sådär, kändes bättre imorse men de fick jag ta skit för lite senare på dagen, nös o rassla i halsen men men.
Till maten skulle jag ba steka lite pytt i panna men de va bara potatis o lök kvar så jag hällde i lite majs med ååååh gud va mums, asså stekt/grillad majs med smör o salt...så MUMS <3 hehe blev riktigt lyckat!
Får se vad jag ska ta o äta nu, kanske mer majs? (a) hihi.
Drömmer fortfarande dåligt när jag sover...fy, men på dagarna drömmer jag grymt bra drömmar..önskar ba att dom kunde gå i uppfyllelse :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar