tisdag 24 maj 2011

Sur dag

Dagen började grymt surt, dåligt väder o dåligt humör i skolan..all energi va på botten. Tycker synd om mamma som står ensam i köket nu och fixar men jag har inte haft nån ork...sorry. Och sen nu när bloggen inte ville funka så ach..aja nu funka de och jag fick lite jordgubbar av grannen. Tar dom till desperate housewives sen, nu ska jag äta...blev sen mat idag x)

 MUMS <3 tummen upp för de!
En bild från helgen, tog typ inga och denna tog inte ens jag x) Från i fredas är bilden inget speciellt med den heller men aa kul med bilder, tycker jag iallafall :)

1 kommentar:

  1. Ibland är dagarna precis så sura som du säger men det får man ta. Hey gumman det är inget synd om mig är det någon det är synd om så är det väl dig som fått ta så mycket sen jag blev dålig!! Älskar dig mer än livet i sig, du är mitt allt <3

    SvaraRadera