söndag 1 maj 2011

Kanske blir mycke text så gör hur ni vill, höhö

Dansens dag
Vet inte vart jag ska börja, ska försöka minnas också, hehe. Men ja, vi kom till Tullängsskolan vid halv 3 och skulle kö igenom vårt nummer med myggorna, gick vell skapligt bara att musiken hacka vid ett tillfälle..hmm. Gick till vårt omklädnings rum o fixa sminket och sen vidare till Mc Donalds ;) Haha att åka runt med glitter runt ena ögat och väldigt långa ögonfransar gav liiiite blickar kan man säga men Mc Donalds tar priset. Medans Sandra och Aida stod i kö tänkte jag gå o ta en plats, man kände sig lite som en kändis när alla stirra så. Jag satte mig på en plats och bakom satt 3 små tjejer, högst 13 år gammla, haha deras reaktioner va skratt retande..detta va lite av de dom sa: OMG kolla, värsta mount everest, hihi, lite onödigt stora, man kan ju inte ha solglasögon, blablabla...Haha när dom gick kolla dom som fan och fortsatte prata om de, Ja kul att göra någons dag lite mer intressant o fixa ett samtals ämne :) men nog om de, när vi kom tillbaka va de fort fixa håret o piffa till de sista o sen ut för att köra! Var väldigt mycket folk faktiskt, men de va mest i slutet av kvällen. Bad Romance gick vell bra förutom att några mickar inte direkt va på, otur. Can´t be tamed var ganska full proppad, vi var grymt många på scen så man fick knappt plats, annars var de prima! Andra gången vi körde Bad Romance så hackade skivan sig igen, men vi räddade de bra sa alla och vi hitta rätt i låten igen när musiken starta. Jesus..alltid nåt fel! Can't be tamed var dock bättre, vi var mindre på scen men jag floppa slutet men men ^^ O mitt i allt detta dans kaos så va de fotografer där och folk som filma (ska bli nån slags film av den där dagen) och så var de några som intervjua, självklart ställde jag upp på de när dom fråga...dumt gjort...de floppa totalt x) haha aja, börjar vänja mig vid att va lite floppig ^^ Dagen var awesome, kvällen blev toppen, tack! <3
påväg till Mc Donalds :)
vill tacka Anders Larsson för alla fina bilder han tog under kvällen, speciellt alla dom på mig! Hoppas de va okej att jag låna två, Tack <3

två bilder från när vi uppträdde ;)
hehe o en sista bild på mig o sandra i våra fina kläder, hehe
<3<3<3<3
_____________________________________________________
Valborg

Yes man :) Sandris och Mandis kom hit efter 2, vi satt o kollade videor och skratta och flumma :) Drog sedan till willys o köpte lite mumsigt ^^ sen hem o käka för att sedan dra till Solhaga för att se brasan (en tradition hos mig o Sandra). När vi kom dit så var de nån trollkarl där o trolla lite, hehe så vi stod o kolla på de, grymt kul! Hahah x) Sen satte vi oss i gräset o vänta, vi trodde då att brasan skulle börja 7, gissa vi på...men nej de va tydligen 8 så där ville inte vi sitta o frysa så vi drog till Varberga istället, men där va brasan nästan ner brunnen, haha otur..Vi frös o stank rökt skinka så vi drog hem till mig igen o myste till de lite med våra god saker o kolla på två filmer


Kram till Sandra o Amanda, hade en jätte rolig Valborg :)
<3<3<3<3

4 kommentarer:

  1. vart hittade du bilderna från dansens dag??? dom på dig som nån hade tagit

    SvaraRadera
  2. Haha det var awsome! Men stava mig inte som Sandris :( låter så ynkligt. Det ska stavas Sandriz om ja får be ;D

    SvaraRadera
  3. Aida: De finns på facebook
    Sandra: hehe sorry gumman ^^

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Det är helt okey att du lägger ut bilderna så länge som mitt namn syns :)

    SvaraRadera