måndag 29 augusti 2011

First school day

Riktigta första skol dagen idag då, gick bättre än vad jag trodde men de kommer vell imorgon ^^
Massage läraren var för de första inte där på morgonen så fick hål timme + att man har hål timme sen vid maten ca 2 timmar, slöseri med tid, haha. S-blocket var jag jätte nervös på, prata om hur året skulle bli, nationella muntliga osv...satt nästan o bet av naglarna x) men sen kom Marie (läraren) fram och sa att jag fick fortsätta skriva en viss sak man varje termin ska redovisa och sen att jag kunde få göra nationella muntliga för bara henne eller vad jag kände för :) jag va så nervös så när hon sa det o jag slappna av så börja jag nästan gråta, det är så skönt att höra sånt för jag mår verkligen dåligt inför redovisningar, helt sjukt men så är de. 
Tex v.36 får vi reda på att vi ska ha en redovisning v.43 så alla veckor där emellan går jag och är nervös, fast det blir bara värre ju närmare dagen man kommer och den sista veckan kan jag knappt sova eller äta...
Så äre, jobbigt men sant... nu känns det bra iallafall men det var bara första dagen av veckan, får se hur resten blir..wish me luck!
______________________________________
Mamma smsade under dagen med, i ena smset fråga hon om jag ville va med och jobba i helgen...självklart sa jag! Så imorgon ska vi på information och i helgen jobba.. Det är nån stor tävling uppe vid stallet, en SM tävlare eller nåt ska tydligen vara med, coolt! Man brukar ju se dom där vuxna hoppa runt på hästar på tv :) 
Blir nog kul och hjälpa till :)
_______________________________________
Om 45 minuter så börjar vad??
hihi Svenska Hollywoodfruar såklart :D och då får man se favoriten Maria, hon är verkligen guld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar