torsdag 25 augusti 2011

school tomorrow

Känner mig seg och inte alls pigg för att gå upp och gå till skolan och bara o sitta o få information osv men men.
Idag har jag grejat lite, tvättat fönster o handlat :)
Inte nåt speciellt..umgåtts med min lilla älskling som vanligt ^^
Hon är med mig överallt, hon är väldigt mammig, så söt! 
Detta är vid tvn:
Så nära som de går <3 hehe
Och såhär kan det se ut vid datorn:
ligger och tittar upp på mig ^^ pluttan <33
hehe oftast somnar jag med henne med mig och vaknar upp o de första man ser är henne :) 
Andra brukar tycka att hon är lite knäpp som leker med pinne eller att hon är lite frånvarande och folk får känslan av att hon inte gillar dom :P Men hon är helt underbar, jag är ju då med henne nästan hela dagarna och hon är ju min lilla bebis men hon är den sötaste jag vet! Älskar mina djur så himla mycket <3
Vet inte hur många gånger om dan jag säger att jag älskar dom <3<3 dom betyder mest <3
Mamma, Skorpan, Gleida och min lilla älskling Ariel är dom bästa <3 älskar min familj <3

1 kommentar:

  1. VI ÄLSKAR DIG LIKA MYCKET!! ÄLSKADE GOA DOTTER <3<3<3<3

    SvaraRadera