måndag 1 augusti 2011

Nice Night

Fint väder..kan de bli bättre? Jag älskar fina,soliga, varma dagar som sedan blir så fina mot kvällen och då när man vart på bio och kommer ut känns allt så härligt, vill nästan inte åka hem och sitta i min soffa, men men
Filmen var helt underbar, va nervös hela tiden typ fast man visste lite hur de skulle gå, de bästa är att om jag inte fattar har jag experten bredvid mig..Aida. Jag vet inte varför men när Harry "dör" och hamnar på nått vitt ställe med Dumbledore så just då kände jag världens skratt attack inom mig, kan ju inte skratta högt när de inte ens är kul och alla andra är tysta men bara för att jag skratta så börja Aida med, så där satt vi och visste inte vart vi skulle ta vägen, hehe..det är inte ovanligt att de blir så för oss två men kul är de. 
My day
 Satt på balkongen på förmiddagen tillsammans med Skorpan som sov 
 Titt ut!
 Ariel min lilla tjej <3
Inne på bion ^^
_________________________
 Ute och går med Gleida som vanligt, så fin hon är!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar