fredag 26 augusti 2011

Friday!

Äntligen fredag!...säger jag som knappt haft nån skola denna vecka :P
Men det känns skönt med fredag ändå :) sov knappt nåt inatt, vakna och mådde jätte dåligt men de känns bra nu :) Var i stallet i ca 4 timmar idag, riktigt mysigt! Hoppas jag får fortsätta gå dit o va med på fredagar, men måste prata med lärarna, har lektion till 3-4 men måste va i stallet mellan 2 - halv 3 :/  håll tummarna!! Mår psykist mycke bättre av att få spendera tid där uppe, hästar har nån magisk kraft, man blir lugnare på nåt sätt. 
Nu på kvällen har jag haft mys med mamma framför tvn, kändes skönt. Vi båda var helt slut. 
Tv 4 kollade vi på, några kanske vet var de var för underbar, gullig o rolig film där?? :D 

Har inte sätt filmen så många gånger men skulle kunna se den grymt många gånger!
Liksom är det inte en av dom gulligaste filmerna som finns ^^ Blir kär i råttan varje gång, han är så himla söt <3 Filmen är inte hemskt eller jätte sorglig eller gullig så man gråter direkt vilket jag tycker är bra, orkar liksom inte gråta till varje gullig film, hehe. Den är gullig på ett bättre sätt liksom sen så är den väldigt rolig också :) En perfekt fredags film tillsammans med mamma!
Nu sitter jag här i mörkret, hör en massa prat utanför fönsret och min lilla älskling ligger i soffan brevid mig :) Snart blir det att lägga sig tror jag, lång dag imorgon också :) Och måste verkligen vila upp mig denna helg, inte lägga mig för sent och inte sova hela morgonen men sova bra! Nästa vecka börjar skolan på riktigt....
Hoppas alla haft en bra fredag :) Sov så gott alla sötisar!
Natti <3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

1 kommentar: