måndag 22 augusti 2011

School?

Hej hopp i alla små stugor!! Gomorgon :)
Sorry att jag inte blogga igår men var för trött när jag kom hem. På förmiddagen hände inte så mycke, prata med mamma och satt lite vid datan (tumblr) Vid halv 5 kom Sandra o så gick vi hem till Aida, vi stannade inte utan vi gick vidare till V.OX.. idag var de typ talangen folk som uppträdde o sen lite band tex: Smash Into Pieces, vi var mest där för att kolla några killar i klassen som spela (Future Citizens), annars var det inge bra idag, mindre folk och allmänt tråkigare.. :P 
Här är en låt av en som heter Kodie, han är riktigt bra tycker jag, en kille från Örebro (dessa områden)
Han uppträdde med den här låten i lördags.. Me like it!
Vad tycker ni??
Efter det så titta jag på Pretty Little Liars som jag missat några söndagar nu, inge bra...Om ni inte sett de så kolla, det är sjukt bra och spännande!!
Gick sen över till Sandra som bjöd på gluten fri hawaii pizza, fast min var utan annanas  thank you ^^ Sen kollade vi på filmen Stardust, den var faktiskt riktigt bra :) Lite halvt klurig hela filmen, hände liksom saker hela tiden och man visste inte riktigt vad som skulle hända :P
När jag kom hem och skulle låsa upp dörren till porten såg jag den här filuren...
Ser ni vad det är?? 
Det är en fladdermus, väldigt liten.. Hämta mamma så hon tog kort med vår vanliga kamera också, sen stod hon där o gulla med den. Alltså stackarn, där kan han ju inte sitta..bland folk o ljus. Han borde sitta där det inte går någon o där de e mörkt...lillen, så söt han va ^^ Lite läskig men sööt!

Och ja, dom flesta börjar ju skolan idag, I wish you all good luck!
Jag själv börjar imorgon :)

2 kommentarer: