lördag 20 augusti 2011

V.OX Festivalen

V.OX Festivalen...
har dragit igång igen ;) Gick dit med Aida på eftermiddagen men det hände inte så mycket just då så vi gick hem till henne och drack lite oså (vatten alltså). Sen blev det hela väldigt rörigt...Aida fick höra från sin mamma att hennes bror skulle dit men satt nu med sina vänner o titta film så Aida tänkte att vi kunde gå tillbaka när dom gick för dom visste säkert när folket skulle börja uppträda...Runt 6 börja jag bli orolig och ville gå tillbaka men vid kvart i 7 så tänkte vi att de kanske va time to go,  kollar in i hennes brors rum och ingen där..tydligen va dom aldrig där, sen hitta vi ett papper där det stod när alla uppträdde o den man ville helst se Dogge dåra uppträdde mellan 6 o 7 så YES, hahaha vi missa honom precis x) 
~~~~~~~~~~~~~~~~
Men men vi gick dit o fick se annat som var riktigt bra :)
Tex: Kodie, Sanjin & Youthman och Medina
Det var lite hip hop tema idag, ME LIKE 
haha så skön musik ;)

lägger in ett klipp, jag filma lite men jag är inget proffs så de kan vara fel håll och dåligt ljud..men men ;) haha
tror detta var min favorit låt under kvällen iallafall 
dom sjunger lite på bosniska eller nåt :)
Grymt bra låt!! Lyssna ;)
(sorry för mitt skratt o de i bakgrunden, hahaha)


Kall men kul kväll :)
Skulle gärna vilja ha varm o'boy nu men mjölken är slut :( 
Men hoppas alla haft en awesome lördags kväll!
Tack och hej ;) PEACE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar