onsdag 24 augusti 2011

Happy B-day

Har firat Aida lite idag :) 
HAPPY BIRTHDAY BESTIE...18 ÅR! 
Åkte upp på stan på förmiddagen, gick till stadium på en gång och köpte den här väskan ^^
Både jag och min lilla älskling gillar den ^^ hihihi
Sen leta vi efter nånstans att äta och nu tänkte vi testa något nytt men med vår så kallade "tur" så aa OMG
Här är maten....
Ser ut som helt vanlig mat, grymt tråkigt + att det smaka värre än skol maten :O
Jag fattar inte!!! Förut var de ett bra och fint fik där och nu ett mat ställe som verkar bra men maten va helt random
Serveringen av maten var tom hemsk, det var liksom lock på allting och ibland visste man inte ens vad de var för nåt!! En del av maten va torr och kall... Det enda som var gott var mackorna :O Alltså jag och Aida borde bli mat kritiker, gå runt till resturanger och värdera dom...denna resturang gav intrycket att det skulle va Grillat, då tänkte man grillat kött också kanske pom fritt till osv, där inne såg det ut som ett grill ställe i texas...men maten var hemsk! Inte alls vad man trodde :O Ni kan ju tänka er när jag säger att det är värre än skol maten :O Men vi hade väldigt kul..satt där och klaga och skratta pga allt!!
Skulle vi få bestämma skulle vi stänga restaurangen och låta fiket öppna igen! Tack för mig! 

På kvällen nu så gick jag till Aida och åt lite tårta och chips ^^ hihihi...det var iallafall väldigt gott! :D 

Har fått en fin kommentar av en läsare med, jag uppskattar alla som kommenterar och kollar in här ;) Love you! Bara för att jag är så snäll och tacksam så tipsar jag om denna tjejs blogg :) 

PEACE <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar