tisdag 16 augusti 2011

In the middle

Back home again!
Sitter nu i min lilla soffa igen med min lilla kisse framför mig, på tvn är de Freedom Writers..en riktigt bra film och nu tänkte jag ge er liiite mer information om min tid i Sandviken men kanske mest lite bilder :)
______________________________
(Bebi köpte chips och en Frida tidning till mig)
Åkte dit i fredags, fint väder ute så man hade fin utsikt i tåget :) När vi kom fram åkte vi till hans syster och hennes familj och åt mat, rätt mysigt.
På lördagen var det lika fint väder så vi va mest ute på förmiddagen och kolla på gamla bilar och spela spel och sånt ;)
På kvällen va de "fest" haha, vi hade vår egna lilla fest på hans rum och sen en massa sova!
Söndagen var mer slapp, eller jag var slapp rättare sagt. Som tur är så har jag en sån trevlig man som tar hand om mig, lagar mat oså ^^ hehe
Satt och kolla runt på youtube och blev med katt ;)
En tjock söt liten hona som gillar att kolla på The Simpsons :P
Valbo på måndan, jag tror vi mest var inne på Elgiganten eller va de va, riktigt kul ;) fast man ville ju ha så mycke :(  Where is all the money?? hahah
_______________________________________
Tråkigt inlägg men jag har haft en jätte bra vecka, önskar de kunde va så lite oftare men nu blire att gå tillbaka till vardagen :P om en vecka börjar ju skolan...FY F*N 
Men fortfarande en vecka kvar så le en stund till kan man ju göra ;) 
Nu ska jag se på filmen, PEACE

2 kommentarer:

  1. Så skönt att du hade det fint men det är skönt när du kommer hem igen ;) Visst har du en fin man, lite bortskämd blir du allt hihi. Bebi, är det ett nytt smeknamn? hihi

    SvaraRadera
  2. Hehe ja han skämmer bort mig x) och ja bebi är ett smeknamn kan man säga, han är ju som en bebis ibland så de passar :P

    SvaraRadera