onsdag 17 augusti 2011

Runaway Vacation

Yaay, snart börjar en awesome film
Runaway Vacation eller på svenska Familj På Väg
Sitter som vanligt i min soffa med min lilla älskling liggandes brevid, hon är som en liten skugga efter mig, så sött!
Min dag i en kort version: Sjungt, tandläkaren, stan och hitta en väska på stadium jag ska köpa, fixa mat, få besök av henne jag klippte gräset hos, ut och gått med Aida, pratat med moster o kusin och nu sitter man här :)
Efter jag bloggat ska jag fortsätta blogga på min andra blogg, om ni kollar in den också så är ni awesome ;) 
Det är bara bilder där typ, ganska fina och roliga, där får man lära känna mig på ett litet annat sätt än här. 
Många av mina bilder här är därifrån, älskar den sidan. Och om ni har en Tumblr så säg till och glöm ej att trycka på Follow ;) hehe ha de bäst, PEACE



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar